Tiszavasvari.hu | Eredeti változat |
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormányhivatali Központi Időpontfoglaló Alkalmazás (KHKIA) használata Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyében újabb lehetőséggel bővül. A KHKIA rendszer már eddig is lehetővé tetette az ügyfelek számára az egyes ügykörökre történő előzetes bejelentkezést és időpontfoglalást az előzetesen kijelölt földhivatali, egészségpénztári ügyfélszolgálatokon, valamint a közlekedésfelügyeleti ügyintézési pontokon.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormányhivatali Központi Időpontfoglaló Alkalmazás (KHKIA) használata Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyében újabb lehetőséggel bővül. A KHKIA rendszer már eddig is lehetővé tetette az ügyfelek számára az egyes ügykörökre történő előzetes bejelentkezést és időpontfoglalást az előzetesen kijelölt földhivatali, egészségpénztári ügyfélszolgálatokon, valamint a közlekedésfelügyeleti ügyintézési pontokon.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a közlekedésfelügyeleti ügyek közül Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyében, a Digitális tachográf kártyák igénylése esetében az időpontfoglalás az ügyfelek számára kötelező, melyet 2024. április 1.-től a https://khkia.kh.gov.hu oldalon, az ügyfélkapuval történő belépéssel elérhető internetes felületen keresztül lehetséges megtenni a Nyíregyháza, Lujza u. 7. szám alatti hivatalt érintően.
Az ügyintézési helyszínen lévő pénzkezelő helyen jelenleg csak készpénzes fizetés lehetséges.
Fontos tudni továbbá, hogy az időpontfoglalás véglegesítése után nincs lehetőség a rögzített adatok módosítására, illetve a foglalás törlésére. Az ügyintézésre kizárólag csak a foglaláskor berögzített igénylőnek lehet megjelenni.
A „Digitális tachográf kártya igénylése” és a „Digitális tachográf kártya cseréje, pótlása” megnevezésű ügykörök esetében a foglalás véglegesítéséhez nem szükséges dokumentumok feltöltése, csak az igénylő nevét, és elérhetőségét (telefonszám, e-mail cím) szükséges megadni. A sikeres foglalásról a rendszer automatikus visszaigazolást küld.
Kérjük továbbá, hogy a személyes megjelenéshez kötött ügyintézésre az alábbi érvényes okmányokat eredetiben szíveskedjenek magukkal hozni:
Gépjárművezető kártya:
- lakcím kártya, vagy jogszerű tartózkodást igazoló okmány,
- vezetői engedély.
Vállalkozáskártya:
- aláírási címpéldány,
- közúti közlekedési szolgáltatást végző vállalkozás esetén a vállalkozás szakmai vezetője – eljárási jogosultságának igazolása mellett,
- egyéb esetben üzembentartó vagy meghatalmazottja - eljárási jogosultságának igazolása mellett.
Nyíregyháza, 2024. 02. 29.
Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Kormányhivatal
Közlekedési, Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Járműforgalmi Osztály